piątek, 11 kwietnia 2014

Heroes...

                                
                                                      Leyla Levine - 19 lat
                                     " Gdy go zobaczyłam - przestraszyłam się, ale to był tylko przedsmak.  "

                                    
                                                         Harry Styles - 20 lat
                  " Gdy ją zobaczyłem, myślałem że będzie jak wszystkie. Lecz tak nie było "
                                     
                                                   Zayn Malik - 21 lat
                            " Gdy usłyszałem kim ona jest, poczułem obrzydzenie. "
                                     
                                            Louis Tomlinson - 22 lata
                   " Gdy poznałem ją wszystkie dotychczasowe racje runęły, jak mur."
                                             
                                                             Liam Payne - 21 lat
                            " Gdy na nią spojrzałem, obawy wyrastały jak na drożdżach. "
                                       
                                                       Niall Horan- 21 lat
                 " Gdybym ją zobaczył na ulicy, pobiłbym ją. Ale bym się pomylił. "
                    

                                                       Emma Roberts - 19 lat
                                             " Znałam ich. Jej nienawidziłam."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz